Kipuiletko joka kuukasi excel-taulukkojen ja tekstiviestien
viidakoissa,
jotta saat oikeat ihmiset oikeaan paikkaan ja
asiakaspalvelun rullaamaan?Onko työntekijän haku ja hakemusten käsittely yhtä tuskaa?
Kuulostaa siltä, että voisi olla hyvä ainakin kokeilla
Tuntinetin ratkaisuja juuri näihin pulmiin.
Asiat voisivat nimittäin olla toisinkin.
Jo hyvän työntekijän rekrytointivaiheessa Tuntinetti voi
auttaa. Siitä lähtevät tiedot suoraan MOL:iin, Oikotielle ja muihin tärkeisiin
työntekijän löytymistä auttaviin palveluihin.
Samalla tietenkin myös omille webbisivuillesi.
Erityisen kätevää tämä on, koska saman valitun
työntekijän tiedot seuraavat sitten työvuorosuunnitteluun ja ajankäytönseurantaan,
eikä niitä tarvitse uudelleen naputella.
Voit myös hyödyntää samoja osaajaprofiileja, taitoja ja
tutkintoja sekä tehtävien jakamisessa, että rekrytoinnissa.
Aika hyvin Tuntinetin mahdollisuuksia kuvaa se, että moni
henkilöstöpalvelufirma organisoi osaavien asiantuntijoiden sijoittamista
sopiviin tehtäviin juuri meidän työkaluilla. Ja noissa hommissa pitää osata
ottaa huomioon monta muuttujaa, jotta lopputulos on kaikkien kannalta paras.
Samoilla tiedoilla voit vieläpä:
·
muodostaa laskut ja lähettää ne vaikkapa
verkkolaskut.fi palvelun kautta
·
maksaa palkatkin ihan pankkiin saakka. Toki voit
siirtää palkkatiedot taloushallinnonjärjestelmäänkin ja jatkaa hommaa siellä.
Jos vielä epäröit, ota yhteys Tuntinetin myyntiin ja
tarkasta olisiko tässä se päivittäisiä rutiineja helpottava työkalu juuri
teidän firmaan?
Soita +358-(0)9-6898 8221 !
Tai klikkaa tästä sivuillemme, josta saat vinkkejä jo heti, chat-asiakaspalvelijaltamme!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti